Din støtte er viktig

I Kreftforeningens Stafett for livet deltar lag bestående av familier, venner, skoler, foreninger, arbeidsplasser og andre i en 24 timer lang stafett. Bak hvert lag er det en historie – et menneske som laget vil støtte eller minnes.

Jan’s vennelag er opprettet av Jan’s nærmeste familie. Vi mistet en elsket ektemann, en fantastisk pappa, og svigerfar, og ungene mistet sin elskede Fajfaj 25.september 2022.
Jan ivret for kreftforeningens arbeid, han gikk selv denne stafetten veldig kort tid før kreften overtok.
Vi ønsker å samle inn penger, særlig til forskning, og forebyggende arbeid. Vi hedrer Jan’s minne ved å bidra til kreftforeningens fantastiske arbeid.
Vil du/dere hjelpe oss å samle inn penger til dette gode formålet?

Alle innsamlede midler går til Kreftforeningens formålsarbeid innen forskning, politisk påvirkning, informasjon og helseopplysning, forebygging, internasjonalt arbeid og omsorg til kreftrammede og pårørende. Å gå eller løpe Stafett for livet er enda mer meningsfylt når du samtidig bidrar til å styrke forskningen.

Ellen Lågstad støttet 5 000 kr

• Kari Anette Stjernstedt Henriksen Kari Anette Stjernstedt Henriksen støttet 500 kr

• Kriho sko as Kriho sko as støttet 5 000 kr

En støtte til Kreftforeningen og Jan's vennelag. Hilsen oss på Kriho sko og vesker

Ellen Lågstad Ellen Lågstad: Tusen takk til alle dere på KRIHO, dette betyr mye - takk for at dere bryr dere
  • Ellen Gjerløw Lågstad Ellen Gjerløw Lågstad støttet 5 000 kr

Ellen Lågstad Ellen Lågstad: En gave fra Jan’s nærmeste familie.
  • Grethe Charlotte Sundby Pettersen Grethe Charlotte Sundby Pettersen støttet 200 kr

• Nina Margrethe Grude Nina Margrethe Grude støttet 500 kr

• Bente Hvammer Bente Hvammer støttet 200 kr

• Harald Haftorn Jordheim Harald Haftorn Jordheim støttet 250 kr