Bli med på å gjøre en forskjell! Støtt Motus Skarnes i vår innsamling til Brystkreftforeningen!

Støtt Støtt med Vipps
Opprettet av:
Motus Skarnes
Medlem av gruppe:
Motus Skarnes
Deltar i:
Rosa sløyfe
Innsamling for:
Rosa sløyfe

Vi i Motus Skarnes ønsker å bidra til kampen mot brystkreft, en sykdom som berører altfor mange kvinner og deres familier. Derfor setter vi i gang en innsamlingsaksjon til fordel for Brystkreftforeningen, som jobber for å støtte forskning, gi informasjon og skape større bevissthet om sykdommen.

Hvorfor er dette viktig?
Hver dag får mange kvinner i Norge diagnosen brystkreft, og det er avgjørende at vi står sammen for å støtte dem i denne kampen. Ved å bidra til Brystkreftforeningen, hjelper du med å finansiere viktig forskning og støtte til de som er rammet av sykdommen.

Tusen takk for ditt bidrag!
Støtt Støtt med Vipps
950 kr