Opprettet av:
Innsamling for:
Kreftforeningens innsamlingsaksjon

Vågsbygd videregående skole

Kreftforeningens årlige innsamlingsaksjon engasjerer flere tusen frivillige innsamlere, organisasjoner, lag og bedrifter i kampen mot kreft. Hvert år samler vi inn penger til livsviktig forskning på kreft. Over 300 000 mennesker har eller har hatt kreft i Norge i dag. 3 av 4 overlever. Det er dobbel så mange som for 50 år siden. Håpet ligger i forskningens små og store fremskritt.

Vågsbygd videregående skole v/russen/vg3 oppretter en egen innsamlingsaksjon i håp om at mange vil støtte årets aksjon! Bøssebæringen og innsamlingsaksjonen er et av de viktigste målene til russen og i år på Vågsbygd arrangerer vi flere type aktiviteter for å støtte, og stå sammen som "Russ mot kreft". Det blir loddsalg, lynlotteri, kakesalg, bøssebæring og challenge uker. Vi håper på at dere vil være med å nå målet vårt, og hjelpe til for å stå sammen.

Tusen takk på forhånd ! <3

• Tratec Solutions Tratec Solutions støttet 3 000 kr