Opprettet av:
Rosa sløyfe
Innsamling for:
Rosa sløyfe
Rosa sløyfe aksjonen er i solidaritet med brystkreftramma!
Ved å støtta Rosa sløyfe-aksjonen bidreg du til livsviktig forsking på brystkreft. Forsking som fører til tidleg oppdaging, betre diagnostisering og meir målretta behandling. Forsking som bidreg til at fleire kan få livet og kvardagen raskare tilbake. Brystkreft er den klart hyppigaste kreftforma hjå kvinner og råkar 4000 kvinner kvart år. Og menn vert råka av brystkreft.
Rosa sløyfe er ein nasjonal folkebevegelse som vert markert i heile oktober - i heile verda! Det er brystkreftforeninga og kreftforeninga som står bak aksjonen.
Austrheim kommune v/ kreftkoordinator, ungdosmkoordinator, ungdomsklubben og folkebiblioteket arrangerar Rosa Sløyfe løp i Austrheim den 9.10 2024! Dette for å gje auka merksemd rundt brystkreftsaka og fokusere på fysisk aktivitet.
Alle inntekter går til aksjonen. Ein betaler inn det beløpet ein ynskjer sjølv og melder seg på løpet ved start, der ditt namn vert notert ned og du er med i trekning av gåvepremiar frå næringslivet i kommunen. Me rettar ein stor TAKK til næringslivet: Apotek 1- Mastrevik torg, Skruen - Mastrevik Torg, ELON -Mastrevik torg, Aarhus blomster og interiør -Mastrevik Torg, Mastrevik bok og leikar, TESS, Nordhordland grunn og betong, Coop Extra- Mastrevik Torg, REMA 1000 Mongstad, Kilstraumen Brygge AS, Romy Shipping AS, Ellemelle- Mastrevik torg og Austrheim Kommune.
Me ynskjer og å lage ein fin møteplass for fysisk aktivitet og sosialt samvær. Her vert det musikk, latter og puls. Gratis bananer og saft! Sal av kaffi og lappar. Ta med ein venn og kom!
Start kommunehus:Samuel Leirvågs plass - mål 2 etg. Austrheim stova - bakside kommunehus. VELKOMMEN!
Tusen takk for bidraget ditt!

kontaktperson: Tove Kristin Sleire Tistel- kreftkoordinator

• Ingrid Bø Marøy Ingrid Bø Marøy støttet 3 160 kr