Velg hvilket prosjekt du vil støtte

Velg type innsamling

Gjør din innsamling personlig

Publiser din innsamling

Kreftforeningens innsamlingsaksjon

Kreftforeningens innsamlingsaksjon er en landsomfattende
dugnad for kreftsaken og gjennomføres fra 4. - 10.mars. Pengene fra årets innsamlingsaksjon går til forskning slik at alle kreftpasienter som kan ha nytte av det, får tilbud om en gentest og den beste behandlingen basert på resultatene.
Siden 2006 har Kreftforeningens innsamlingsaksjon samlet inn over 470 millioner
kroner til kreftsaken. Aksjonen er heldigital, og i år kan alle som vil, både
privatpersoner og bedrifter, samle inn penger til Kreftforeningens
innsamlingsaksjon.Til info:Opprett en gruppe dersom dere består av ulike innsamlere. For eksempel kan en skole opprette en gruppe, og hver klasse kan opprette sin innsamling under. Det er ikke mulig å gi en donasjon direkte
til gruppen. Dette må gjøres gjennom innsamlinger som er knyttet/knyttes til
gruppen. Ønsker du å knytte din innsamling til en gruppe, går du inn i
innsamlingen du ønsker, klikker på «flere valg» i menyen i høyre hjørne, og
deretter på «bli med i et team»

Stafett for livet

I et helt døgn går eller løper vi til støtte for alle som er rammet av kreft, for å symbolisere at det alltid bør være noen på banen for den som er syk. Her kan du opprette din egen innsamling i forbindelse med årets stafetter.

Støtt Kreftforeningens arbeid

Mange av oss kommer til å kjenne på hva det vil si å være pasient eller pårørende. Statistisk sett, vil så mange som 1 av 3 komme til å få kreft før de blir 75 år. Vi trenger mer forskning, og vi trenger de beste omsorgstilbudene til pasienter og pårørende. Når du nå oppretter en digital innsamling til kreftsaken, er det akkurat dette du bidrar til.