Team Solskinn og Latter støtter Kreftforeningen

Stafett for Livet - Kristiansand

Team Solskinn og Latter støtter Kreftforeningen

Din støtte er viktig

Stafett for Livet er viktig for oss alle som er berørt på noen måte av kreft. Vi har utallige medlemmer som har hatt kreft, eller har det nå, i tillegg til venner og familie. Personlig mistet jeg en av mine favoritttanter - tante Angela - rett etter at hun fylte 60 år, til lungekreft. Jeg lover å løpe eller gå 60 kilometer for Angela og delta i stafetten fra 8. til 9. juni på Kristiansand stadion. Jeg håper mange vil bli med oss ved å bidra med penger, ved å gå, jogge eller løpe - eller bare ved å være med og heie oss fram. Din tid og dine penger kan utgjøre en stor forskjell for de som trenger en løsning på sykdommen. Takk for at du er en del av Team Solskinn og Latter. Vennligst bidra her eller opprett din egen innsamling!

I tillegg kan du kjøpe en Solskinn T-skjorte for kr. 199,-. Vi donerer en del av inntektene fra T-skjortene til Kreftforeningen.

Vil du bli med i Team Solskinn og Latter for å gå, jogge eller løpe for kreft? Registrer deg her. Meld deg på her Pass på at du melder deg på Team Solskinn og Latter!

I Kreftforeningens Stafett for livet deltar lag bestående av familier, venner, skoler, foreninger, arbeidsplasser og andre i en 24 timer lang stafett. Bak hvert lag er det en historie – et menneske som laget vil støtte eller minnes.

Alle innsamlede midler går til Kreftforeningens formålsarbeid innen forskning, politisk påvirkning, informasjon og helseopplysning, forebygging, internasjonalt arbeid og omsorg til kreftrammede og pårørende. Å gå eller løpe Stafett for livet er enda mer meningsfylt når du samtidig bidrar til å styrke forskningen.

Støtt Støtt med Vipps
2 150 kr
22 Dager igjen

Nylig aktivitet

• Gunhild Hetland Thrana Gunhild Hetland Thrana støttet 500 kr

• Anonym Anonym støttet 500 kr

Colleen Delane-Skibsrud Colleen Delane-Skibsrud: Tusen tusen takk!!!! :-) Colleen
  • Anonym Anonym støttet 300 kr

Colleen Delane-Skibsrud Colleen Delane-Skibsrud: Tusen tusen takk!!! :-)
  • Anonym Anonym støttet 250 kr

Colleen Delane-Skibsrud Colleen Delane-Skibsrud: Tusen Tusen Takk!!! :-)
  • Anonym Anonym støttet 250 kr

Colleen Delane-Skibsrud Colleen Delane-Skibsrud: Tusen Tusen Takk!!! :-)

• Anonym Anonym støttet 250 kr

Colleen Delane-Skibsrud Colleen Delane-Skibsrud: Tusen takk!!! Jeg kan ikke se hver du er - men setter stor pris på din støtte!!! klem klem
  • Anonym Anonym støttet 100 kr

Colleen Delane-Skibsrud Colleen Delane-Skibsrud: Tusen takk!!!