Familie og venner samlet for kreftsaken. Vi har kjent sykdommen på kroppen eller vært pårørende, og gleder oss til å bidra i fellesskapet med andre💜 Vi står på i 24 timer💜

Din støtte er viktig

I Kreftforeningens Stafett for livet deltar lag bestående av familier, venner, skoler, foreninger, arbeidsplasser og andre i en 24 timer lang stafett. Bak hvert lag er det en historie – et menneske som laget vil støtte eller minnes.

Alle innsamlede midler går til Kreftforeningens formålsarbeid innen forskning, politisk påvirkning, informasjon og helseopplysning, forebygging, internasjonalt arbeid og omsorg til kreftrammede og pårørende. Å gå eller løpe Stafett for livet er enda mer meningsfylt når du samtidig bidrar til å styrke forskningen.

• Lyskomponenter AS Lyskomponenter AS støttet 10 000 kr

• Lyskomponenter AS Lyskomponenter AS støttet 500 kr